{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 25 Aug 2017
在職場世界,具備行業專業知識,只能夠幫你開啟入行的大門,是打工仔最基本要的搵食要求。如果想在職場獲得賞識,成就一番大業,就要兼具以下四種能力。有其一,唔使怕炒;有其二,升職加薪;有其三,位居權重;四種具備者,則飛黃騰達,指日可待!



語文能力
在全球化之下,打工仔不應再做井底蛙,學多幾種語言,識聽識講識寫,公司要揀人出國受訓或出埠傾生意,都會優先考慮你。而且,語文根柢好,可以幫到公司審視合約、條文、宣傳物品、網站內容等,憑著對文字的敏銳觸覺,一看就找到錯處,減少公司承受不必要的麻煩。

溝通能力
翻開求職廣告,不同行業或崗位對求職者都有不同要求,但最後一項必定是要求職者擁有良好的溝通技巧,可見這項技能的重要性。說話技巧出眾、表達能力出色,幫到公司sell客搵生意,與客戶保持良好合作關係;親和力高、凝聚力強,不但令公司上上下下同事和諧相處,又可調解上司下屬的關係,營造士氣高昂、上下一心的工作氣氛。



創新能力
科技發展一日千里,隔幾年又有新技術推出,如果員工觀察力強又有創意,經常快人一步,利用到新技術新媒界幫公司開拓新財路,公司又怎會不器重這類員工呢?即使未達橋王級數,能夠幫公司賺大錢,但創意也可以幫忙優化公司運作,提升現有產能,解決各種阻礙發展的問題,對公司已經有很大裨益了。

執行能力
講多無謂,其實行動才是最實際,有幾多創業者想出了絕世好橋,偏偏決斷力行動力不足,毋法將好橋化為搵錢程式,結果也是失敗而回。所以,一間公司最需要是一位執行能力高強的領導人,能夠將他人的創意付諸實行,將各員工的能力盡情發揮,將所有事情統籌及執行得妥妥當當,就足以成為一人之下,萬人之上。

細心想一想,以上技能,你擁有哪一項呢?




各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023