{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:MenClub
POSTED ON 20 Dec 2017

跳繩相信唔少人都有玩過,以前細個係公園拎住條繩自己跳,又或者一班人一齊跳大繩,都係一啲開心嘅回憶。黎到今時今日,繩唔再係普通咁原地跳,而係可以跳出各種花款,甚至成為一種近年越黎越多人參與嘅運動 - 花式跳繩。

 
花式跳繩近年已經成為香港非常多人關注嘅運動,無他嘅,因為我地香港出左一隊花繩嘅世界冠軍,更多學校願意放資源去搞呢項運動,而花繩亦成為唔少活動入面嘅指定表演項目之一,就係咁認識花繩嘅人多少,欣賞佢地嘅人亦都逐漸增加。
 
而今次我地MenClub成功請黎香港花繩團隊世界冠軍嘅三位成員:何柱霆、周永樂、劉浩男,同埋佢地嘅教練Ken Sir黎左一次專訪。
 
三位花繩世界冠軍成員都表示,佢地細細個就開始接觸花繩,並且都係由Ken Sir將佢地發掘出黎。而Ken Sir當年就係想做啲與別不同嘅野,所以就將每間學校最出色嘅花繩學生挑選出黎,組成一隊最強嘅隊伍。起初Ken Sir都無諗過要拎咩世界冠軍,但點知佢呢班學生越練越勁,最終無論團體定係個人都有成員登上世界冠軍。
 
不過Ken Sir透露,其實佢教繩多年都遇過唔少困難,其中學生家長對學業及活動嘅取捨,往往令部份有潛質嘅選手被迫放棄花繩,實在令人不勝唏噓。以上呢個情況,其實喺香港嘅運動界都屢見不鮮,始終香港唔少家長都認為運動只係課外活動,讀書先係最重要,令有機會為港爭光嘅選手被活生生的埋葬了。
 
能夠奪得團體冠軍,隊友們嘅合作絕對係唔少得,不過同時因為佢地都會參加個人項目,但冠軍就只有一個,佢地又會唔會因此而妒忌身邊嘅隊友呢?獲得個人全能總冠軍嘅何柱霆表示,喺佢自己心目中其實自己並唔係冠軍,因為佢覺得自己係每個項目入面都未達到頂峰,只係比賽期間發揮比較平均,好似個人花式佢就自認及唔上隊友周永樂,所以隊內無話有負面嘅比較,只係有令佢地更進一步嘅比較。如果真係有負面嘅妒忌,佢相信呢一隊人已經拆左夥了。
外人睇佢地可能有成員係某項個人冠軍,有成員就只係團體冠軍,但係佢地就覺得佢地每個成員叻嘅地方都唔同,有部份成員就係喺個人項目較強,有部份則係多人配合下嘅合作項目更強,而即使係揀音樂、諗動作其實都缺一不可,佢地已經成為一個整體,邊個拎冠軍對於佢地黎講都係一樣開心。
 
花繩係佢地心目中已經成為最重要嘅一樣野,但係有一樣野可能比花繩更重要,就係佢地之間嘅兄弟情,又或者咁講佢地係有花繩先有呢種兄弟情,而有呢班兄弟佢地就更加唔可能同花繩分割開,環環相扣下先造就到佢地今時今日呢支最強隊伍,希望未來佢地可以更進一步,為香港拎更多國際獎項,揚威海外!
不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022