{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Feb 2018
每一個愛貓嘅人都曾經花費真金白銀為「主人」購買各式各樣貓台、貓屋,但對「主人」黎講,其吸引力都係不及一個Cheap Cheap紙箱。台灣就有一對建築師夫婦用一個紙箱救返「主人」一條命,其後其實創出簡潔貓屋「A Cat Thing」。
A Cat Thing以全紙皮製作,分有房、廳、窗台、斜坡四個主要組件,買家可以因應自己喜好及需要購買不同數量組件,再以專利紙製卡榫將各個部件連接,成為獨一無二嘅貓屋。比起一般紙箱更耐用之餘,亦可以配合不同家居環境而設計。同時組件售價亦非常便宜,只係需要台幣280-350(約HKD 75-93)。既能滿足「主人」們對紙箱嘅喜好,又能符合「奴才」們對美觀嘅要求。

而呢對建築師夫婦之所以創立「A Cat Thing」,事源係佢哋於2015年領養咗兩隻孤兒小貓兄妹「恰仔」同「阿莉」,但收養初期阿莉因為不適應環境,每日只係匿喺床邊不吃不渴,無論係睇醫生、哥哥「恰仔」陪伴都冇改善。後來有個朋友叫夫婦畀個紙箱阿莉,阿莉竟然真係掙扎住爬入去,冇耐就肯食嘢。於是夫婦就開始「加建」更多紙箱,但一來因為其他紙箱唔多乾淨,二來形狀大小不一亦頗為麻煩,替代品又太複雜太貴,最後就決定自己製作,最後就成為「A Cat Thing」。
A Cat Thing on Facebook
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024