{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Feb 2018
日本嘅膠囊酒店素來都只係為單身旅客提供一個方便嘅過夜地方,只要乾淨、有個地方瞓理又有一定活動空間理應就已經相當足夠。但喺東京惠比壽嘅「℃ capsule hotel」就反其道而行,決定喺膠囊酒店提供普通酒店都未必有嘅嘢,「桑拿」!

源自芬蘭嘅「桑拿」其實老早就傳入日本,而日本亦發展出自己一套嘅桑拿文化。「℃」就決定帶回「桑拿」原有嘅簡潔舒適,於酒店內設有維持於90度高溫嘅桑拿房,用家可以再淋上薄荷水調節溫度。出黎之後就可以用分別控制於15、20、25、30度嘅淋浴間「過冷河」,重覆數次後可以加速血液運行,令簡短嘅休息時間更加有效。而酒店內部亦維持簡潔風格,大量使用木牆身亦增加舒適感。

「℃」就位於JR 惠比壽站旁邊(步行一分鐘),都可算非常方便。收費方面,「Stay」一晚(1300 Check in、翌日1000 Check Out)一人為4900Yen,即約HKD 350;唔過夜嘅就可以選擇「Nap」,即由1300-2100)嘅午睡方案,盛為1500Yen,約HKD 105;如果你只係想嘆下個桑拿,頭一個鐘收費1000Yen,其後每30分鐘收費500Yen。
do-c
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024