{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Feb 2018
呢啲天氣,經過一天辛勞嘅工作,最爽嘅事就係返屋企舒舒服服沖個涼。不過香港住宅偏細,為咗慳位好多浴室都只配備「棺材式」企缸,即係你個人有幾大,佢個缸就有幾大,連大動作啲都會撞到牆,更唔好講係瞓喺到或者「鴛鴦戲水」呢啲高難度動作。考慮到呢點,你會唔會好想喺屋企裝返個「瞓缸」呢?

由德國設計公司Dornbacht推出嘅「Horizontal Shower」就係一個容許你瞓喺到沖涼嘅浴缸,最主要嘅部份係六個水平放置嘅「WATER BARS」(即係花灑啦),更可以透過牆身控制台進入「平衡」、「舒壓」及「充能」模式,人就瞓喺下面嘅平台上,舒舒服服地享受水力按摩。Dornbacht指瞓喺到會令人放鬆頭部肌肉,加上水力按摩就能清洗壓力、為身心充電!聽落的確係人生一大快事!

而對男士們黎講,有張「瞓缸」嘅最大好處當然就係更加方便大家喺浴室進行一場場「水乳交融」嘅動作場面啦!不過究竟個廁所要有幾大先可以放得落呢個瞓缸呢hea?
Dornbacht
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024