{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Jan 2018
香港人最鍾意就係去日本旅行,但我身邊都有啲朋友係打死都唔去日本,話驚有幅射影響生仔喎。其實如果咁驚,咁第一時間就應該掉咗部電話佢,事關多項研究都表示手機嘅幅射其實都會影響精子質素,尤其係麻甩佬們大多都係將部電話放入褲袋之中,距離極近之下影響更大。最簡單嘅解決方法當然就係唔係矮個電話喺條褲到啦,但如果你堅持,咁就要買條靚內褲啦!
我講緊嘅就係由Spartan推出、於Kickstarter上集資嘅「Wave-Tech」內褲。表面上睇黎佢就係一條普通Boxer,實際上佢嘅布料加入咗導電性能良好嘅純銀纖維,令內褲成為一個「法拉第籠(Faraday Cage)」,使用「靜電屏蔽」嘅方式造出一個能夠隔絕99%電波及幅射嘅空間(你當佢係一部升降機就會易明啲),咁就可以保護你嘅「寶貝」啦。

由於佢本質上依然只係一條正正常常嘅內褲,所以用家唔需要改變任何個人習慣,只需換過啲內褲就得啦。雖然話Kickstarter早鳥價都要40歐元一條係有啲貴,但為咗你嘅「雄風」著想,呢啲錢唔怕使呀。

最後提提大家眾籌有一定風險,大家要小心考慮呀。

Kickstarter
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024