{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Oct 2017
日本大家去慣去熟,可能去到你都唔知有咩新嘢好做——有冇諗過去日本飄浮呢?準確啲講,有冇興趣入住位於瀨戶內海之上、永不泊岸嘅飄浮酒店「Guntu」,享受一下溫暖而寧靜嘅日本?

「Guntu」名稱來自當地漁民會捕捉到嘅一種藍色小蟹,雖然小,但如果放入味噌湯到煮就會令湯變得非常美味,深受當地人喜愛。酒店取名Guntu亦即係希望當地人及旅客都可以愛上呢隻實情係飄浮於瀨戶內海中心嘅船。另一邊廂,雖然酒店唔係藍色,但都真係幾細,全船只有總共19個客房,每一個客房都以木為主要材料,營造溫暖安心嘅感覺,又有大窗供客人欣賞海上嘅景色,仲有私人露天風呂,真係見到都覺得寫意。

另外船上亦有由知名大廚們主理嘅餐廳,材料亦係瀨戶內海週邊生產,唔同季節會有唔同嘅菜單,樸素之餘又雅致。另外由於Guntu永遠都唔會靠岸,旅客如果想去附迎嘅小島遊覽,就要坐小艇代步。
官網就冇公開每一間房嘅價錢,但見到呢個級數,相信都唔平得去邊。不過由於房間數目有限,相信都會幾搶手,大家如果想去體驗下就要提早Book定啦。
Guntu
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024