{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Sep 2017
睇完2007年上映、由Morgan Freeman同Jack Nicholson主演嘅《玩轉身前事(The Bucket List)》,好多人都覺得自己應該要有一張「死前清單(Bucket List)」,喺死之前一定要完成,唔係就會後悔喎。例如有人會想去環遊世界、去同鯨魚共泳、去跳傘、去紋身、食盡世界美食、_盡世間美女,而如果你真係有張咁嘅List,咁今年12月開始你又要寫多樣嘢上去啦。


喺阿聯猶接壤阿曼邊境嘅Jabal Jais山脈,黎緊12月月就會開放號稱「世界最長、最高」嘅飛索。實際長度目前仲係秘密,但有關方面就俘證會長過目前嘅紀錄保持者,位於波多黎各、全長2200米嘅「The Monster」,而且因為處於阿聯猶最高山脈,所以有可能同時成為全球最高。屆時遊客就可以嘗試以80km/h高速由山頂直飛山腳嘅快感,最啱追求刺激嘅你啦!


不過如果我玩呢個嘅時候嚇死咗,咁又算唔算完成咗Bucket List呢?
Jebel Jais
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024