{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 25 Apr 2018

當大家不斷留意緊歐聯、英超同西甲皇馬巴塞嘅時候,其實昔日意甲亦都係世界最頂尖及好睇嘅聯賽,當中更不乏球王級人物,而前AC米蘭中場卡卡就係其中之一。

現年35歲嘅卡卡,喺去年12月嘅時候宣佈因傷患困擾而決定退役,其後獲得舊東家AC米蘭邀請重返球隊工作,未來好大機會成為球隊管理層。
作為米蘭的傳奇球員之一,卡卡日前接受訪問,回顧了一下自己的球員生涯,其中談到從米蘭轉投皇馬後,因為未能獲得當時領隊摩連奴嘅信任,所以只有離去這個結果。
「2009年我接受了皇馬的收購,但轉會後我就被撤底摧毀了,因為我未能夠將我喺米蘭嘅表現帶到班拿貝球場。我完全迷失了。喺意大利,所有人都喜歡我,但在西班牙他們只想我離開。再加上摩連奴是一位我難以合作的教練,當我以為佢會比機會我,但結果係從來都無。我無機會向佢證明自己。我努力訓練、比賽及祈禱,但教練仍然對我無任何信心,我意識到我難以再同佢合作落去。」
「離開皇馬後,我很開心可以重返米蘭,特別是摩連奴其後指我係佢遇過最專業嘅一位球員。」
「喺我生涯入面感覺最差嘅一場落敗,就是在歐聯決定上輸比利物浦。這是一個最難度過嘅夜晚,同時亦都係我學到最多野嘅一晚。我明白到,勝利同落敗都唔係我可以控制到的事。」
回想番當年呢場歐聯決賽,米蘭喺上半場領先利物浦3:0,唔少人都話佢地以為自己已經贏左比賽,甚至喺更衣室已經開始慶祝,但最終紅軍喺短時間內連追三球,其後更喺互射12碼戲劇性反勝米蘭,過程實在係扣人心弦,兼且係無人估得到,所以絕對係歐聯歷史上最令人印象深刻嘅一場逆轉比賽。不過,由於本人係米蘭的支持者,回想番呢場比賽,心入面都在淌淚了...
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024