{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Feb 2018
數一數,「魂」嘅「名將 Manga Realization」已經出咗4款(Iron Man、Spider Man、Captain America同War Machine),但以Marvel深不見底嘅「角色池」黎講,其實都仲有N個角色可以出。最新推出嘅就有前年電影大受好評嘅「死侍」。

系列推出每一隻人偶其實都有個角色設定,今次嘅死侍就係「傾奇者」。所謂「傾奇者」係指戰國後期喜好奇裝異服、行為脫序嘅人,例如前田慶次、前田利家、甚至織田信長等都係知名嘅「傾奇者」,咁睇同癲癲得得嘅死侍都真係不謀而合。造型方面保留紅黑配色,但就轉為日本武士鎧,加上紫色花邊作裝飾;武器就係平實嘅雙刀雙槍,整體未有想像中誇張。要數玩味最重嘅部份相信就係可更換嘅眼睛,除咗普通眼、憤怒嘅「火遮眼」同瞇瞇眼,仲有搞笑嘅心心眼。不過目前成個系列出嘅都係男人,都唔知可以對邊個用啦。

「名將Manga Realization 傾奇者 死侍」預計於今年6月推出,售價為9504Yen,即約680HKD。
Tamashii
打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024
《鏈鋸人》作者藤本樹於2021年推出嘅短篇漫畫《驀然回首》(Look Back),藉憑觸動人心嘅劇情及出色分鏡廣好受評、感動無數Fans,並於今年2月宣布推出劇場劇動畫。今日官方就率先公開首部預告片,重現多個經典場景。 ...
hobby
【動漫】藤本樹人氣作品《驀然回首》劇場版公開首部預告
17 Apr 2024