{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 14 Sep 2018

九月頭大陸網絡流傳一段影片,從一間火鍋店的湯頭中撈出一煲到膠膠地嘅老鼠仔,震驚中國以外地區,繼地溝油、回收湯底、醃製謎肉、罌粟之後,中國人果然容易鍛練出腸不穿、肚不爛的飲食民族,厲害了。

在山東的濰坊市,民眾馬先生就同自己老婆去食一間名為「呷哺呷哺」火鍋連鎖店,點知個湯都係食咗幾啖,就發現湯頭有一隻煲到膠膠地嘅老鼠仔,嚇到成枱尖叫,最無奈係佢老婆懷孕已經將近3個月,食咗老鼠火鍋亦擔心感染疾病。

比著喺香港,相信第一時間俾人公審,不過在「富有中國特色的」鄰近地區,店員自有一套,,馬先生就透露事發後泰華店呷哺呷哺工作人員曾提出5000元的一次性賠償,馬先生當然拒絕,希望去醫院做過檢查後再做傾,點知另一店員話:「擔心孩子的話,給你兩萬把孩子打了」,絕對是彰顯共產黨式人性的最佳演譯。

事件當然就在大陸嘅社群媒體上瘋傳,該連鎖店的母公司呷哺呷哺餐飲管理,其股價下跌了近12.5%,並一度跌至近一年來的最低點,這家在香港上市公司的市值,總共蒸發了約1.9億美元,邊估到呢次「加料」後果咁嚴重,BTW 仲喺大陸食火鍋店呀?

濰坊市的官方監督機構市場監督管理局已下令這家呷哺呷哺分店暫停營業,進行「整改」。該管理局週日在中國信息平台微信上發布的一份聲明中表示,雖然沒有在現場發現鼠跡,但該店存在地面有積水,從無證供應商購買食品等違規行為。(不管你信不信,反正我就信了)

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023