{ SKIP }

POSTED ON 20 Jul 2018

在日本的氣節中,季節分成五行,春屬木、夏屬火、秋屬金、冬屬水,而在立春、立夏、立秋、立冬前的十八天都稱為土用,一年有四個「土用」,而夏季的土用丑日通常都是熱到熔的一天,所以日本人習慣食鰻魚補充體力,所以又有「鰻魚日」之稱。

 

九號水產自上年年中開幕之後,一直深受區內歡迎,呢個主打海產的大型美食超市,本身已有海福樓、蟹筵、壽司翔太等中產餐廳,亦有饒之味、頤之味等中價位食肆,今次九號水產舉辦的「鰻魚祭」,其實就是期間限定的pop-up美食市集,主題當然就是鰻魚,售賣約15款以鰻魚為主題的迷你丼飯及鍋物小食,即叫即做。

中庭市集由「饒之味」居酒屋主理,提供如迷你鰻魚飯 ($40)、鰻魚柳川鍋 ($40) 、鰻魚煎蛋卷  ($40)等菜式,而海鮮大街位置的市集則由「頤之味」壽司吧主理,主攻一人前丼飯,口味卻多達十種不同口味,北海道粟米、脆紫菜、飛魚籽、檸檬魷魚天婦羅、鰹魚花、櫻花蝦等等等,一律$40碗,俾著我都係食原味。

除此之外,市集還有其他精緻小食,當然一定有即燒海鮮,如磯燒韓國活鮑魚、磯燒活廣島蠔等等,若果你想坐低舒舒服服食,都仲有一間「宏」,他們供應的日本白燒鰻魚定食,都是特別設計的菜式。

九號水產——鰻魚祭

地點:紅磡德豐街8號黃埔新天地第九期地下
日期:7月20日至22日(星期五至日)
時間:7:00pm - 10:00pm(7月20日)*、1:00pm - 10:00pm(7月21日至22日)
備註:7月20日晚上6時30分會於場內有原條養殖新鮮藍鰭吞拿魚解體show。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023