{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 09 Jul 2018

主力推動長者就業的銀杏館,,鋪頭前前後後都由一班「銀髮族」主理,Service零舍warm。繼兩年前荔枝角「饒宗頤文化館」被迫遷,幸得有心鋪主低價租予油麻地分店,重新出發。

今次銀杏館和Uber Eats一拍即合,邀請到多位入得廚房嘅婆婆,成立虛擬餐廳「婆婆廚房」,慷慨share自己嘅食譜同家傳秘方,再由銀杏館廚師主理,炮製一系列「屋企味濃」嘅本土家常小菜。

講到明係「家常小菜」,所以「婆婆廚房」今次推出的「住家菜」只有八款。不過我真心覺得成件事嘅理念相當正面,一眾長者亦可以一展所長,同時間亦可以滿足一班日日OT兼且「無飯家庭」的打工一族(即係我),補足欠缺「住家飯」的溫暖感覺,終能將廚藝繼續傳承,實在是件好事。

多位婆婆承傳給「婆婆廚房」的家常菜:

雷美娥婆婆呈獻的「腐竹湯」

黃琬婷婆婆呈獻的「糖醋骨」

梁惠蘭婆婆呈獻的「紫羅鴨」

王仁英婆婆呈獻的「金枝玉葉」

簡巧玉婆婆呈獻的「佳偶天成」

梁惠蘭婆婆呈獻的「彩色人生」

Uber Eats「婆婆廚房」

由7月9日起,用戶可於平台上由銀杏館太古店及油麻地店主理之「婆婆廚房」上點得到。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023