{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 05 Jul 2018

中環街頭近日新開一間專賣越南河粉Pho,你話週街都有賣Pho啦,咦?蔡瀾開嘅,我OK!(Menu更寫明河粉唔夠食可以refill!)

我心目中最識食嘅「真食家」,必屬蔡瀾先生,無計因為真係叫做睇蔡瀾大,一副慈祥嘅面孔,仲有一個絲黃布袋,到依家都仲好印象深刻。喺佢節目同著作中,都不時提及到一個有關Pho 的名字——墨爾本​勇記​,更形容為「天下第一越南粉」,而今次蔡san喺中環開嘅新店,就係賣越南河粉Pho!

生牛肉湯河 $88

等陣先,你講緊越南河粉Pho,無啦啦會講墨爾本​勇記,唔係應該越南當地口味最正宗咩?事緣係咁,蔡san就話因為近年越南人都不重視Pho,反而身處國外的越南人卻極之重視傳統Pho(咦?個情況咁似香港嘅),而佢走勻世界各地,就發現墨爾本​勇記係做得最好嘅,佢亦有詳細描述過:「那碗湯頭用上至少有五十公斤的新鮮牛骨和牛肉以及香料在一大鍋長時間熬出來才有的清甜味道,拿捏火候精準度並非容易的一件事。」

越式酸辣湯檬 $68

今次在中環開的新店「蔡瀾Pho」,湯頭所用的就是墨爾本勇記的秘方,為咗食一碗Pho,蔡San都去到好盡,特地喺深圳成立一間5000呎的實驗廚房,多次邀請​勇記​老闆和他的團隊過來「教路」,從牛肉和牛骨的比例、香料的搭配、魚露的調味等等,要在50公斤以上的大鍋中不斷試驗,才調製出在澳洲​勇記​那最理想的獨特鮮味。

河粉亦下功夫,蔡San特別在店內增設一部製粉機,每日現造現煮新鮮河粉,食客可以睇到晒成個過程,大米浸泡至軟,石磨磨成米漿,再蒸熟、切割成粉。​

越南滴漏咖啡 $29

香茅烤豬頸肉 $58

泰國金柚沙律 $38

蔡瀾越南粉 Chua Lam’s Pho
地址:香港中環威靈頓街15-25號地舖

電話:2325 9117
營業時間:8:00am - 12:00mn
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023