{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 03 Jul 2018

《米芝蓮指南》來港十年,這個關係名店榮譽的世界級美食榜單,香港人已由熱切關注,冷淡到不屑一顧,當食肆與「米芝蓮」三個字扯上關係,都會掛上「加租指南」、「死亡筆記」等等壞名聲,之不過鄰近地區,素有「美食羊城」之名的廣州,卻剛迎來米芝蓮降臨的情景。

繼上海之後,廣州成為中國大陸第2個地方擁有米芝蓮指南的地區,首版《米芝蓮指南廣州》正式公佈,指南一共收錄咗 63 家餐廳,當中無三星、二星餐廳,僅有8間餐廳奪得一星名銜,入戶的全屬粵菜,間間都屬當地人公認的「貴價」食府,名單如下:

炳勝公館(珠江新城,粵菜)
炳勝私廚(天河東,粵菜)
惠食佳(海珠濱江西,粵菜)
江(廣州文華東方酒店,粵菜)
愉粵軒(廣州四季酒店,粵菜)
玉堂春暖(廣州白天鵝賓館,粵菜)
麗軒(廣州麗思卡爾頓酒店,粵菜)
利苑酒家(宜安廣場,粵菜

我等平民睇呢本指南,就會在20間200人仔食到的《必比登推介》(歐洲各地以36歐元為主),仲有35間米芝蓮餐盤。而《米芝蓮指南廣州》更首次增設兩個特別獎項:由「堅記」獲得「傳承匠心獎」,以表揚堅持使用費時又費力的傳統工序和配方,自家手工製作並銷售伊麵超過 50 年。 「啫八」則被授予「活力粵菜獎」,它令頗為傳統、具有代表性的廣東煲仔飯廣受歡迎,並賦予其更為現代的表現形式。

 

榜單塵埃落定,不過廣州一眾食客同網友就表示「不能接受」,首當其衝就是名單收錄

,無二三星餐廳,只有一星,有網民認為此舉更屬「侮辱」廣州這片美食之地,最令人氣憤的就是上海米芝蓮三星也有粵菜,反而來到發源地卻無星,廣州真係差D地震。

加上米芝蓮登陸廣州時,曾引發起一個小風波,事緣是米芝蓮的宣傳口號「米到羊城」,聽落已經出晒事,但網友反應極大,仲聲言「法國人滾出廣州」的排外宣言,即使廣州普遍都無咩媒體有講過,因為你要用廣東話讀出先知出事(你唔好同我講你唔知廣東話一直被打壓呀),不過後來有同樣使用廣東話嘅香港傳媒報導完,先修改為「羊城有米」,順耳得多。

https://goo.gl/76dXfG

(陰公,連詳細名單我都要去新浪微博,真係...)

http://gd.sina.com.cn/news/2018-06-29/detail-iheqpwqy5696368.shtml

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023