{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 06 Apr 2018

時尚品牌積極擴大版圖,手段也講生活態度,涉獵酒店、餐廳,或者是咖啡店,總之就是營造與自己品牌密不可分的生活品味。代表著經典正宗美國風的Ralph Lauren,就在海港城分店旁邊,開設亞洲首間Ralph’s Coffee,綠白相間復古感十足,行過好難唔去飲一杯。

Ralph’s Coffee第一間咖啡店在2014年於紐約曼克頓開幕,隨之而來,進駐倫敦、巴黎和芝加哥等地,上年年底已宣佈亞洲首間將設於香港尖沙咀,官宣的二月不似預期,海港城Y3對面鋪都圍板多時,各個時裝精,久等了,飲得啦。

一如Ralph’s Coffee風格,正是Ralph Lauren的美學延伸,綠色瓷磚、白色櫥櫃營造出的簡潔有味的復古感,實為絕佳的打卡素材,別講男人,我肯定女人進店次數不比對面家VV的咖啡店。

店內售賣有機咖啡,由LA COLOMBE特別為RALPH LAUREN挑選及,選用的精品咖啡豆或咖啡粉,有適合作Drip 的Ralph’s Roast 、Decap的低因咖啡亦有,飲品不過十數款,加上蛋糕、三文治與輕食,RALPH'S COFFEE一系列咖啡杯、TEE及TOTE BAG各款記念品,可能有意外入手的機會。

RALPH'S COFFEE
地址:尖沙咀廣東道3-27號海港城海運大廈3樓OT313號舖
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023