{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 14 Mar 2018
自從上年尾在米芝蓮星級晚宴施展驚世廚技,震驚身邊掛著一堆星星的外國名廚們,深信自己不疑的Chef Le Mon依然未有停下來,隨即拍攝Fox 全新美食鬥技節目《Celebrity Chef : East vs West》,認真,到時成個亞洲的觀眾都可以睇到Chef Le Mon型到盡頭(便是柒)的鋒式料理,我最想佢重現「滴M威靈頓牛柳」一名菜!

Chef Lemon一早已經衝出國際,實行無界別無疆界無種族全制霸,繼上年獲米芝蓮邀請成為世界首位米芝蓮之友,在米芝蓮星級晚宴狂野奔放忘我一展廚技,猶如青山院友神打上身,震驚身邊掛著一堆星星的外國名廚們。

今次大廚就會參加Fox 最新的煮食鬥技節目《Celebrity Chef : East vs West》擔任東方代表,聯同加拿大大廚Chef David Rocco ,到訪亞洲各地,再由當地大廚挑選當地菜式,進行對決。以Chef Le mon 的功力,相信我地都不難看到大廚衣架掛金邊粉、創作朱古力椰漿飯、腍過毛巾的雞蛋仔等等柒到盡頭的鋒式料理。今次Chef Le Mon唔知會唔會再施展「滴M 免切威靈頓牛柳」一名菜去應戰呢?3月25日就有得睇!

#有無人覺得個動作好似拳皇嘅八神庵

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023