{ SKIP }

POSTED ON 06 Mar 2018

時不時有人問銅鑼灣哪裡有格調西餐Fine Dine,歐陸味濃的意菜Alto 88也是其中好選擇。位於31高樓層,落地玻璃設計,樓底甚高,坐擁維港及維園開揚靚景,加上酒店有的是氣派和服務,節日慶祝無失手。酒店最近邀請到來自意大利的米芝蓮二星法籍名廚Philippe Léveillé, 擔任客席主廚,揉合法式烹調技巧於傳統地道意式佳餚,絕不失禮。

法籍廚師擅煮意菜,大家總覺得有點奇怪,Philippe Léveillé 雖然出生於法國,其後定居意大利超過20年,曾被具影響力之意大利雜誌《Grande Cucina》選為全球最具代表性之廚師之一。自2001年起至今,Chef Philippe成為意大利北部倫巴第的餐廳Miramonti L'altro當行政總廚,多年間維持二星米芝蓮的佳績。他的菜式以法菜為主,多年來在意大利汲收傳統地道意菜精華,著重突顯當地食材,實力廣受認同。

今次Chef Philippe就特別為Alto 88設計的晚餐及午餐菜譜,七道菜米芝蓮晚餐定價每位$1,788,五道菜米芝蓮午餐定價每位$788。晚餐每位另加$888配搭美酒,午餐每位另加$388配搭美酒,品味世界頂級大廚的招牌名菜機會難逢,不容錯過。

“Paint it Black”(Scallop and Turmeric)

#wanttobetomato (Prawns and Gazpacho)

Squid on the Cover

Lobster with Tangerine

Alto 88(供應期由2018年3月7日至11日)
地址:香港銅鑼灣怡和街88號富豪香港酒店31樓
電話:2837 1799

時間:12:00pm - 3:00pm、6:00pm - 11:00pm



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023