{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 02 Mar 2018

美國文青咖啡之王Blue Bottle,自從登陸東京,大受歡迎,迅即開7間分店,更成為香港人前往東京的一大景點。Blue Bottle公佈最新計劃,就是進軍關西,選址歷史名勝南禪寺區,成為全日本最大的分店。各位即將去京都的朋友,自己bookmark定朝聖啦!

京都店將會是Blue Bottle全日本最大的分店,選址歷史名勝南禪寺區,兩層樓的百年老屋,是日本其中一種古老的住家式建築「京町家」,今次將之翻新,保留最標準的木造結構,加入水泥牆和落地玻璃等等現代且「文青」的元素,環境極開揚,自然採光,一貫Blue Bottle的設計,不過最特別的就是建築外的庭院,真正將文青和歷史氣息共存在一起,毫不突兀。 店家就希望可以感受到百年建築的歷史氣息(相信用自拍打卡的方式會比較感受到)

Blue Bottle為了慶祝首度進軍關西,推出一系列當地限定商品和甜品,如旅行帆布袋、編織帽、便當袋、木製咖啡盒等。

Blue Bottle Coffee 京都店( 3月23日開幕)
地址:京都府京都市左京區南禅寺草川町64店
座位:共44席
營業時間:8:00am - 6:00pm

官方網站



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023