{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 21 Feb 2018

雞年啱啱過去,英國肯德基的雞就一去無回頭,仲引發前所未有的危機,原因就是英國肯德基更換物流商後,連續數日無雞供應,多達600多間分店要關門,KFC仲係自己Twitter幽自己一默:"The Colonel is working on it." 上校真係要諗諗計啦!

話說英國肯德基上星期更換物流供應商,由DHL取代Bidvest運送食材,不過隨即出現供應問題。肯德基官方就公佈因為出現物流問題,炸雞材料首當其衝,店舖被迫關門,英國肯德基店舖數目為900間,星期日關門店舖數目就多達646間,目前但至今仍未解決。

肯德基官方就將問題歸咎於於新物流商DHL,指他們出現了一些小問題,不過具體發生甚麼問題,就只有兩間公司先知道。

不過英國的KFC 就在Twitter發了個帖,幽自己一默:「上校正在想辦法!」與此同時,KFC 亦設立了網站(https://www.kfc.co.uk/crossed-the-road),讓受影響的食客可找到維持正常服務的餐廳位置。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023