{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 19 Jan 2018
數香港最頂級扒房,THE STEAK HOUSE winebar + grill必定出現於此列,1982年開業,已有超過35年歴史,重點是仍保留使用木炭烤爐,海鮮、靚扒一經炭火香,更勾起人類食慾,你就絕對知道有幾罕見。今年2018年,這間扒房就會在世界各地找來頂級肉品,頭炮就是來自澳洲的Blackmore和牛。

睇得MenClub就知道男士好「肉」,介紹返澳洲Blackmore和牛,首先唔好特別懶醒,一講和牛就要食日本宮崎、神戶先夠格,澳洲Blackmore和牛被譽為「全球最佳澳洲和牛」。
人稱「澳洲和牛教父」的David Blackmore,本身已來自本地有名的畜牧業家族,自1988年起引進日本最著名的三大純種和牛進行培育,強調「全血」(Full Blood),即純種澳洲和牛,也就是公牛和母牛都來自日本,高規格使用傳統方式穀物飼養600日,每月限量屠宰50頭,澳洲當地頂級食肆如Rockpool Bar&Grill都有選用,和牛更外輸到世界各地,甚至回流日本。
今次餐牌加入的Blackmore和牛,分別有Tenderloin同Striploin兩個部位,份量為6oz - 12oz。

THE STEAK HOUSE winebar + grill
地址:香港九龍尖沙咀梳士巴利道18號香港洲際酒店大堂低座

電話:2313-2323
營業時間:6:00pm - 11:00pm
服飾:整齊便服
備註:Blackmore和牛的菜單供應期由即日至2月28日,2月14日及17日暫停供應。
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023