{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 08 Jan 2018

大時大節,慶祝點都需要酒精,不過好多地方都有禁酒令,如此掃興,唔問淑梅姐都知要諗諗對策啦。有班人就諗到一個方法,坐言起行「獨立建島」,嘩!僭建?你知啦,犯法的事做官先敢做嫁嘛。

紐西蘭有個名為科羅曼德Coromandel的地方,在新年期間禁止在公共場合飲酒,違反禁令者需負250紐西蘭元(大概$1400港紙)的罰款,甚至被捕。一班酒友就趁前一日下午低潮時,在河口對出建造了這個島,更在島上放置了野餐桌和冰盒。倒數時除了在島上喝酒,更觀看煙花到深夜,班友仔仲自稱挖島者(island diggers) 。當地人仲開玩笑咁講,他們在「國際水域」,官方禁酒令不在此限。

當然如此「有腦」又有創意的舉動,不只在當地,新年後亦在網絡上得到廣大迴響。你以為當局知道後會「嚴正執法」?不過如此有創意舉動,連當地警方都心感拜服,其中有份巡查的指揮官Kelly就話:「如果我當時知道的話,我可能會加入他們的行列。」

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023