{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 14 Dec 2017

分享台灣趣聞一則,一個Backpacker喺台灣網上「誤傳」為米芝蓮廚,為台灣女友留台夜市賣蛋糕,其為愛舉動確實令網上「妹豬都喊濕」,甚至有酒店邀請合作。點知俾網友踢爆只係餐廳「炒散」,情節好睇過幻海奇情!

話說台灣有位德國男子Vladimir Keller,自稱Backpack到台灣,和台灣女友在台中逢甲夜市用「人肉餐車」的方法賣蛋糕,當時就有記者形容佢為「為愛走天涯的白色天菜大廚」,當然得到媒體強烈吹捧,大佬,呢個咁「骨痺」嘅題真係不得了,結果,就如大家聲稱永遠唔睇嘅TVB一樣,紅到大把人訪問,當中就佢嘅女友就聲稱 Vladimir喺米芝蓮餐廳做過。甚至,紅到有高雄的酒店主動搵佢舉辦「米芝蓮大廚」晚宴,結果就露饀了。

隨後有台網友在FB《爆料公社》踢爆Vladimir身分造假,只係一個曾於德國米芝蓮餐廳Kochu Karu做過臨時工,而且Kochu Karu餐廳在2014年獲得米芝蓮評級,當時Vladimir根本就未返工,所以根本。

呢對情侶在台灣已成過街老鼠,報導過嘅傳媒又俾強力恥笑,不過最好笑係邀人合作,自己「落搭」的酒店一方,竟然聲稱「由於媒體錯誤的報導,使本公司誤會Vladi先生爲米其林廚師,進而邀約合作」等等聲明,理由震驚十三億人,台灣本地都成日笑記者智商無下限,但嗰間酒店Marketing嘅「膽識」,真係可直上《網民讀者智商平均300》。


圖自FB《爆料公社》

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023