{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 21 Nov 2017

美國總統特朗普今個月6號去咗日本訪問,日本首相安倍晉三共進晚餐,不單令銀座高級鐵板燒店 ”銀座UKAI亭” 鐵板燒爆紅,甚至將餐廳股價迅升,連帶將當晚嘅主菜——A5級佐賀牛推到世界鎂光燈之下,經「侵侵」加持之下,佐賀牛詢問度大大提升。

眾所週知,特朗普出名食得「奄尖」,喜好屬典型美式口味,鍾意食steak同Burger,魚生壽司生冷野免問。第一日到日本,已經係食東京Munch’s Burger Shack嘅Burger,安倍仲要強調塊肉係美國牛,都係賣US$10,雖然價錢唔貴,不過一早已經被冠以「東京最佳漢堡店」之名。

而兩國元首當日吃過鐵板燒晚餐後,意外帶挈佐賀縣名產佐賀牛成為人氣食材。佐賀縣政府和當地農協就翌日就收到極多查詢。最搞笑係根據bloomberg指出,當日兩位總統打咗個卡之後,UKAI母公司股價就喺數分鐘內迅速升左約200點,有成7%。

不過留意返,「佐賀牛」屬於黑毛牛,其肉質達最高級的第5級,不嬲都係和牛中嘅貴價,屬日本和牛高級品牌,地位與「松阪牛」和「神戶牛」比肩。在日文遊戲的世界,「佐賀牛」三個字,係代表肉質上最高檔的5級、或是4級中瘦肉間脂肪較多的品種,即使同樣嘅肉,低於上述級別的牛肉則稱為「佐賀產和牛」以明確區別,千祈唔好認錯。

佐賀縣政府和當地農協(JA)佐賀在佐賀縣內直接經營,專門提供的佐賀牛料理的餐廳「季樂」,基本上就係食佐賀牛嘅基地,深受外國遊客歡迎。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023