{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 27 Sep 2017


今年《米芝蓮指南上海2018》出爐,總共有129間餐廳榜上有名,其中30家餐廳獲評米芝蓮星級餐廳。上年米芝蓮首次登陸上海,但內地網民普遍不服名單,因為代表老上海主場的滬菜寥寥可數,今年榜中也只有5間滬菜餐廳入圍,玻璃心變成碎片更是必然,網民饕客齊聲高呼「老外就是不懂中國人的菜」,講到「殺無赦」咁激進,打緊字嘅我都覺得驚。


睇返名單,不乏香港熟悉嘅名字,好似一星嘅Bo Shanghai,「廚魔」梁經倫的大名,香港飲食界無一不識,上海店同樣走創新系列,以中國八大菜係為靈感的融合菜式。二星名單的8 ½ Otto e Mezzo Bombana,同屬不用介紹,三星則有粵菜名家唐閣,你會奇怪上海米芝蓮,榜首三星之名竟然是粵菜,我想這就是引起上海食客不滿的原因。


而新上三星的ULTRAVIOLET by Paul Pairet,是間以「多重感官體驗」先行的前衛餐廳,米芝蓮指南國際總監 Michael Ellis 就咁形容:「菜單上的20種菜餚都結合了高質量的烹飪技巧、味道、對口感的精準把控以及複雜卻精彩的呈現方式,卓越的技術水準和不可思議的創造性讓ULTRAVIOLET by Paul Pairet 成為了一家非凡絕倫的餐廳,值得專程去一次上海。」呢間餐廳仲係The World’s 50 Best 2017 嘅41位,每餐飯人均價格高達8,888人仔,究竟會有咩食?我稍後會作詳細介紹。



《米芝蓮指南上海2018》詳細名單:

米芝蓮三星餐廳:
唐閣(粵菜)、Ultra violet(創新菜)(二星上三星)



米芝蓮二星餐廳:
8 1/2 Otto e Mezzo BOMBANA(意大利菜)、L’Atelier de Joël Robuchon(時尚法國菜)、喜粵8號(粵菜)、逸龍閣(粵菜)、雍福會(滬菜)、御寶軒(粵菜)

甬府 (寧波菜)(新)

米芝蓮一星餐廳:
Bo Shanghai(創新菜) (新)、大蔬無界 (外灘)(素菜)(新)、Jean Georges(現代法國菜) (新)、甬府 (寧波菜)(新)、艾利爵士(現代法國菜)、大董海參店(中國菜)、大董海參店(中國菜)、鵝夫人(莘莊店燒味)、Phenix(法國菜)、福和慧(素食)、家全七福(粵菜)、金軒(粵菜)、老乾杯(燒烤)、老正興(滬菜)、利苑(國金中心粵菜)、利苑(環貿中心粵菜)、謎上海(滬菜)、南麓浙里(杭州菜)、蘇浙總匯(滬菜)、泰安門(創新菜)、新榮記(中國菜)、雍頤廷(滬菜)



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023