{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 19 Jul 2017
「淨化海鮮」,我諗你一定有聽過,上環嘅TABLE仲係香港首間推行「活海鮮淨化」嘅餐廳,不過TABLE 啱啱出嘅全新Menu,主題竟然唔關海鮮事,反而係食牛?


首先解釋返,咩叫「淨化海鮮」?

非冰鮮嘅海鮮,經長途飛行運送,會因脫水而狀態欠佳,仲會將排洩物滯留體內,滋生細菌。

而「淨化海鮮」就係一個程序,喺餐廳內置淨化魚缸,不但能模擬海洋生態,也有特調鹽水淨化海鮮,需時平均72小時就可讓海鮮自動排走體內廢物,回復最乾淨、健康的模樣。TABLE是香港首家推行嘅餐廳。


TABLE 嘅創辦人兼總廚Sandy,一向都寓食於學,除咗推廣「淨化海鮮」嘅概念,最近又推出「TABLE 品鑒地圖」系列,一口氣呈獻來自世界各地的精選牛肉,包括韓國、日本、法國及美國,當然仲有本地牛肉,根據牛肉嘅產地、食材特性,而挑選最好嘅處理方法。


正常都好少機會俾你同時間食到唔同國家嘅牛肉,廚師手藝都係令人期待,而且Sandy更會親自講解牛肉的特性,真心學到嘢。接下來仲有「龍蝦」及「可食用鳥類」主題,亦已計劃於接下來嘅月份先後登場。


第一道菜是法式生牛肉薄片,用上法國東北部洛林Polmard家族出產的布藍地肉牛(Blonde d'Aquitaine),堪稱牛肉界的貴族。它們以草飼養,並以人道方法宰殺,保持肉質柔軟。牛肉拍成薄片後,只以特級初榨橄欖油調味,無鹽無胡椒,食出最原始的牛味。


主菜俾食客同時吃到3款產地不同嘅牛肉,包括烤本地肥牛、油花滿溢嘅日本和牛及美國Prime級西冷牛扒。 當中本地的山東騸牯牛肉,俗稱「肥牛」,牛味濃郁,因此多年以來都是本地火鍋店的寵兒,不過以炭烤方式料理,絕對少見。


美國Prime級牛小排燴九年意式陳米飯,屬主菜之一,slow cook過的牛小排極軟嫩,近乎入口即溶。

緊接上場的「肉眼扒二重奏」,包括韓國1++級肉眼扒及美國Prime級肉眼扒,肉色、油花及質感各有千秋。前者屬韓牛最高級別,以草及穀物混合飼養,豐滿的油花,質素媲美美國穀飼牛肉。

TABLE
地址:上環文咸東街22-26號柏廷坊8樓
電話:2815 2367
價錢:$900/位,最少六位起,另加$400 Wine Pairing,由即日起供應至9月30日,設加一。



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023