{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 18 Jul 2017
香港平民米芝蓮點心店添好運,依家已經係國際品牌,全球超過40間分店,上年先係美國紐約開第45間分店,不過近日就關閉咗馬來西亞嘅2間分店,老細就話馬拉店嘅失利,係因為回教徒?



早喺2014年添好運已經登陸馬來西亞,當時當然係威係勢,不過根據報導就話單喺上年,當地分店已經蝕咗過百萬,而老闆麥桂培就認為,食店失利,歸咎於馬來西亞人當中嘅大多數,回教徒嘅飲食習慣。回教徒唔食豬肉,視之不潔,犯禁大忌,然後你諗下添好運嘅名物係咩?「雪山叉燒包」,而點心嘅用料,十之八九有豬肉份,又真係幾瀨嘢嘅。




不過就咁,喺麥師傅怪人嘅同時,當地喺飲食記者都有嘢講,就話: 「添好運價錢真係太貴,但食物質素只係麻麻,口味亦唔算好地道,但服務就......」話晒品牌衝出咗亞洲,甚至登陸埋紐約,都叫國際級,相信唔會咁容易接埋嘅,但將自己餐廳不足,轉移視線,咁嘅藉口就咪鬼用啦,因為添好運係悉尼嘅分店,今個月都啱啱執咗....但就無講唔食豬肉呢個原因囉。






對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023