{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 10 Jul 2017
唔講唔知,你平時都會飲嘅Pacific Coffee, 到今年7月就係25週年,就會搵黎本地香港品牌維他奶合作,推出一連串嘅特飲同商品,喺飲食界品牌聯乘嘅例子時不時都有,但兩個睇落好老正嘅品牌竟然夠膽咁做,以為好悶?成件事夠本土,至少杯Mocha Chillino 竟然落豆腐花,係咪好有台式飲品影子?


兩個品牌都是「豆」,不用分得那麼細,今次嘅聯乘活動當中,三款咖啡特飲飲品同數款食物,都加入咗維他奶飲品嘅元素。而食物方面,我就覺得芋頭冷麵沙律以咖啡店級數黎講,算係咁,黑豆及芋頭兩種冷麵,配上維他奶黑豆奶製成的沙律醬,仲有少少芥辣味,俾到少少驚喜我。


凍維他奶麥精豆奶咖啡

凍維他奶豆奶咖啡

維他奶麥精豆奶朱古力咖啡其樂冰

標準裝 $42 / 大杯裝 $46 / 特大裝 $50(供應期由 2017 年 7 月 12 日至 2017 年 9 月 19 日)



照燒雞肉黑豆及芋頭冷麵沙律配黑豆奶沙律醬 $42  (7 月 12 日起供應)
黑豆奶凍配藜麥奇亞籽 $30 (7 月 26日起供應)

維他奶豆奶芒果撻 $28 (7 月 26 日起供應)



除此之外,佢地仲推出了一個好有收藏價值嘅珍藏限量版玻璃杯,好厚料,不過我就覺得用市民嘅作品所畫嘅彩繪杯,更加有趣。 因為上年年中PCC喺網上舉辦了一個名為「Pacific Coffee 25 週年彩繪杯大募集」慶祝 25 週年活動,當中四款得獎作品,就會成為特別版紙杯以及隨行杯。喂,唔使下下都走去搶櫻花杯丫,叫做支持下本土嘅嘢丫。







對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023