{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Sep 2018
女人嘅擇擇條件有好多,外貌、身材、學識、性格、大小通通都係,不過大家或者會認同,係現實社會中,你嘅職業可能先係最重要嘅因素。但如果你認為女人眼中只有錢,所以一定揀啲「乜師物師」做伴侶,你又未必啱喎。著名約炮神器約會APP「Tinder」近日就公佈咗多個國家嘅用家數據,列出最多人「向右掃」嘅男女職業,或者會幾令你幾驚訝。
Tinder分別公佈咗英、美、法、德、澳,等國嘅用家數據。其中英國中最受歡迎嘅男性職業頭三位為消防員、老師同室內設計師,醫生律師會計師呢啲我哋以為好吸引嘅職業全部入唔到頭十名,勉勉強強叫有個「獸醫」排第七,「機師」都排到第九。而美國方面,最受歡迎嘅男士職業頭三位係室內設計師、機師同醫生助手(Physician's Assistant),「梗頸四」就有律師,相當黎講就算「正常」。澳洲方面頭三位就係救護員、小學老師同消防員,值得一提嘅係木匠排到第四。法國方面果然係文化之都,頭三名藝術總監、記者、攝影師全部都係文化界人士,睇黎我都要去法國住返一頭半個月。最後德國嘅頭三位就係市場營銷經理、創意總監同律師。
雖然歐美各國嘅頭三名中仍然不乏「傳統高尚職業」,但亦有好多係凡人工作(你睇記者呢啲咁「低賤」嘅工都有份喎),證明女士們睇重嘅未必係職業嘅收入。當然,呢個結果亦可能同女士們使用約會APP嘅心態有關,若果佢哋追求嘅只係「如果想開心,為什麼需要等?」嘅輕鬆關係,佢哋著重嘅嘢可能係對方嘅職業是否有趣,外表是否有型(估計亦係大量設計類職業上榜嘅原因),以及床上表現是否令人滿意(消防員喎…)。換句話講,女性們其實都係尋開心架咋。

另一邊廂,最受男性歡迎嘅女性職業就出現咗一個幾有趣嘅現象,就係大家喺AV會見到嘅職業,似乎都非常吃香,「護士」成為美國第一名、法國、澳洲第三名,英國第四受歡迎嘅女性職業;而空姐就成功打入除咗法國之外所有國家嘅頭十名,喺德國仲係排第一添,似乎證明全世界男人都對呢啲職業有所偏好!不過究竟係因為男人偏好呢啲職業,所以先有咁多AV以佢哋為題材;定係因為睇得多AV,男人先鍾意呢啲職業,就真係不得而知啦。
Dailymail
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024