{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Sep 2018
女人追求纖瘦,為咗數字上嘅瘦不惜犧牲曲線,就算好多男人都話鐘意所謂嘅「小肥微胖」,叫佢哋唔使減肥,啲女人一定會話你「挑你哋鍾意大波咋嘛!」嗱,咁佢哋此言就差矣啦,因為肥,唔一定大波;大波,亦唔一定係肥架!唔信你睇下呢位「Mini Jello」?

Mini Jello當然唔會係佢真名,佢真名係Dominique D'Angelo,今年21歲,係一名來自新澤西州、略有名氣嘅網上明星,靠運動行程以及性感比堅尼照吸引到接近24萬名Followers。而只要你睇下佢啲相,就會發現佢上圍非常非常豐滿,但同時其他地方就一絲贅肉都冇,好似將全身所以脂肪都谷哂去個心到咁。亦因為咁,雖然平心而論佢個樣就唔算突出,但啲相一樣睇到大家好開心。

Mini Jello證明咗兩樣嘢,第一,大波係唔一定要肥;第二,就算減,都有方法唔使減埋個胸!希望香港嘅女仔能夠以佢為榜樣啦!
minijello on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024