{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 May 2018
Elon Musk號稱現實版Tony Stark,個人又聰明又瀟洒又靚仔又有錢又盛,你可能會覺得佢會有好多女朋友。事實上呢位離過三次婚(其中兩次係同同一個老婆)嘅億萬富豪私生活又冇大家想像中咁「五光十色」,而佢嘅最新女友都係上網識架咋!
上星期Met Gala慈善晚會中,Elon Musk就帶同加拿大DJ「Grimes」(Claire Boucher)一同出席,說明二人正在約會當中。據報兩人只係識咗個令月左右,而且係上網識!話說外國網上有一個由網友「Roko」提出,名為「Roko's Basilisk」嘅「思想實驗」。呢個思想實驗好複雜,但講到尾就係人工智能會統治世界(詳細解釋可以睇呢到,但係簡體)。一向對人工智能發展好關心嘅Elon Musk就諗到用「Rococo Basilisk」呢食字Gag黎諷刺佢(Rococo係一種藝術風格,Rococo Bailisk本身冇意義,真係食字),點知佢竟然搵到Grimes喺2015年嘅一個MV中就已經創作咗個叫「Rococo Bailisk」嘅角色,即係佢兩個諗埋同一個Gag!

就係咁,Elon Musk就主動喺Twitter向Grimes搭訕,發現兩個人嘅喜好都相當合拍——簡單啲黎講就係兩個人都好「毒」。例如早前Elon Musk喺Twitter轉發咗條關於彗星嘅片,Grimes就回應指「這是大量的可卡因」,然後Elon Musk又回佢「係,好多人都唔知彗星主要係可卡因」。嗱彗星係咪真係由喺宇宙飛黎飛去嘅可卡因我就唔知,但咁嘅話題佢哋都傾到計就證明大家真係好夾!當時甚至已經有網友叫Elon約Grimes出街,而睇黎佢亦真係有實行呢個建議。牌面睇黎佢兩位就係天造地設嘅一對,唔知將來係咪可以修成正果呢?
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024