{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 May 2018
雖然話石原聰美喺香港一直都有人討論,但近日佢同細一年嘅「Showroom」社長前田裕二同遊沖繩,態度親親暱兼有情侶戒指嘅新聞一出,討論度又再瞬間提升。今次識咗新男友除咗側面證實佢同山下智久分手,前田裕二以「IT狗」身份奪得美人芳心亦令人傷心之餘又鼓舞——尤其當你重溫返石原有幾正。

石原由出道起已經係一位美女,一雙豐唇更被視為性感象徵。而2014年於電視劇《失戀巧克力師》飾演貌美溫柔但係工於心計嘅紗繪子,行為做作討厭但又因為外貌搭救令你嬲佢唔落,更從此奠下「小妖精」的形象。另外隨年月過去,石原亦由可愛女生搖身一變成為輕熟女人,連拍劇亦同男拍檔多次傳出緋聞(例如傳聞中同山下智久就係拍《朝5晚9》時日久生情),Fans們就更加唔在講啦。

正正係因為受到Fans喜愛,所以佢嘅私生活就特別受人注意,加上「前男友」係山下智久,所以今次同前田裕二嘅新戀情份外觸目。但點都好啦,最緊要係石原BB開心啫,我哋做Fans嘅開唔開心又有咩所謂呀…我哋識照顧自己架啦…
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024