{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 May 2018
你或者未必支持因為拍《朝5晚9》而傳出同居甚至閃婚嘅石原聰美同「山P」山下智久,但你必須要承認佢哋睇落又真係幾鬼襯。不過自從年初「山P」被拍到與混血女模、人稱「日本第一美女」嘅丹羽仁希同遊夏威夷,呢對「金童玉女」睇黎就正式玩完。而石原亦唔執輸,近日被日本傳媒拍到同日本串流影片網站「Showroom」社長前田裕二同遊沖繩,二人各自另結新歡,睇黎真係情已逝啦。
據《週刊文春》報導,石原同細佢一年嘅前田裕二於4月22日飛去沖繩石垣島,第二日入住竹富島嘅渡假酒店,兩日後Check Out。而被拍到嘅照片中石原及前田裕二兩人都戴哂口罩,喺機場手貼手行走。石原嘅經理人公司事後亦發出回應,指藝人「私事交由本人處理」,並未正面回應二人關係。

既然男女雙方都各有新歡,睇黎不論石原同山P之前嘅緋聞是真是假都已經告人段落啦。不過或者大家會對「擊敗」石原嘅丹羽仁希更加有興趣?咁就要留意我哋今個星期稍後時間嘅專訪啦。
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024