{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 May 2018
雖然鏡頭入面嘅日本寫真女星身材玲瓏浮凸、該大的大該小的小,但憑我哋嘅經驗知道,呢種完美好多時都係靠人手(PS)加功而成,真實嘅佢哋總係有少少「太肉感」。日本經理人方面亦對後製嘅要求十分嚴格,確保對外嘅形象係完美無瑕——但偏偏有個當紅寫真女星就自己爆響口,話自己肥咗好多!

講緊嘅就係小倉優香。呢位19歲、擁有35G上圍、被封為「真人版峰不二子」嘅年輕寫真女星近年人氣節節上升,理應保持最佳狀態全力搏殺。點知早前佢就係IG坦承自己呢一年黎肥咗勁多,唔單止體重由48kg增至53kg(即係肥咗十磅左右),體脂率更加由20%急升到27.5%,一年前啱著嘅短褲依家連拉鍊都拉唔到,就連影水著寫真時一坐低,個肚腩就走哂出黎添呀!

有見及此,小倉優香就決定喺IG每日上載自己嘅三餐,要求Fans們督促佢要食得健康,目標係回復一年前嘅嘅體重同體脂率。即係點?即係好似下面堆圖咁囉。

ogurayuka_official on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024