{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Mar 2018
根據經濟學的理論,任何屬於「稀有(Scarcity)」嘅嘢就會產生競爭,有競爭就自然有「代價(Cost)」,而其中一種最簡單直接嘅代價就係畀錢(Price Competition)——點解冇端端會講開經濟學?咁就要由我睇到Megan Barton-Hanson個IG開始。

Megan係出身於英國嘅24歲女仔,由2014年開始經營IG至今,吸引到超過17萬Fans追蹤佢嘅一舉一動。咁你話佢有咩咁吸引?首先佢有歐美男士十分喜愛嘅肉感曲線身材,一對豐厚亦被視為性感象徵,不過更重要嘅係佢IG充滿住各種風格嘅性感照片,當中好多仲係全裸上陣,只係因為遷就IG嘅限制而遮住重要部位,但都已經令睇之前下意識地望下側邊有冇人睇緊你個Mon。

至於佢同經濟學嘅關係啦喎,就係因為佢有開設一個Onlyfans專頁,等Fans們可以真金白銀地贊助佢,作為回報,贊助者就可以得到佢嘅「無碼」性感相。冇錯,佢嘅性感相(或者準確啲講,佢嗰兩點)就係「稀有資源」,而要得到你就要付出代價——每個月20美金。唔知你又覺得化唔化算呢?
meganbartonhanson on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024