{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Feb 2018
對於成世人同雪最接近可能就係打開雪櫃冰格嗰陣嘅香港人黎講,冬季奧運就好似啲女明星生仔,你唔知關你咩事,但其他人又好似好興奮、睇到好多你睇唔到嘅嘢咁。但其實呢一切都只不過係因為你冇細心去欣賞每一個細節,只要你花啲心機,冬季奧運一樣可以睇到你好興奮——不過唔係啲比賽咁解啫。

講緊嘅就係俄羅斯冰壺(又名「有個人喺啲冰到跣個鑊蓋出去,然後有另外兩個人拎住個掃把係咁捽嗰個運動」)運動員Anastasia Bryzgalova。早前Anastasia代表俄羅斯出戰男女混雙賽時,廣大嘅觀眾先認識到呢位25歲嘅美女,並且被佢嘅美貌震撼。Twitter上立時出現大量佢嘅截圖,唔少人將佢同Angelina Jolie以及Megan Fox等「女神級」美女相提並論,更有人指終於搵到冰壺、甚至冬季奧運嘅吸引之處。

勁就勁在佢唔單止樣靚,冰壺功夫亦係貨真價實,最後同男拍檔合力奪得金牌,係咪令你好想即刻去學玩冰壺,希望能夠同Anatasia喺冰上一齊又推又捽咁呢?不過你死咗條心佢得啦,唔係因為我睇死你哋唔會玩得掂冰壺,而係因為佢拍檔Alexander Krushelnitskiy同時亦係嘅新婚丈夫,你推得再好都冇用啦。

但咁又唔阻我哋去欣賞佢Instagram上嘅靚相嘅係咪?最多有佢老公嗰啲我當睇唔到囉。
a_nastasia92 on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024