{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Mar 2018
一個女仔既然有姣好嘅美貌同曼妙嘅身材,咁進軍幕前係好合理嘅事;而又既然做得幕前,理應又會盡力宣傳、介紹自己,等更多人認識自己。但呢個世界偏偏就有啲人唔做啲「理應」嘅嘢,例如來自俄羅斯嘅美女模特兒Katya Aivazova咁,就係一個盡力保持神秘嘅人。

對於Katya,我哋能夠肯定嘅只有兩樣嘢,第一就係佢個名,其他其實都係靠估:估佢係俄羅斯人因為佢個IG上嘅自我介紹係寫俄文;估佢係模特兒純粹係因為佢成個IG僅有幾十張,以及喺Reddit上流傳嘅相中絕大多數都係同攝影師合作嘅寫真。縱然有成10萬Followers,但網絡上有關佢嘅資料都相當緊絀,所以根本就冇辦法知道佢究竟係個咩人。至於我哋能夠肯定嘅第二樣嘢,就係佢身材真係相當火辣——呢點大家只要睇下佢啲相就會明白架啦。

唔知Katya究竟係刻意保持神秘,定係根本意不在此,但點都好我都建議大家Follow佢嘅IG——話唔定佢見到有咁多Fans支持,就會畀機會大家更深入地認識佢呢? 
katya.aivazova on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024