{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Feb 2018
唔理你喜歡唔喜歡、接受唔接受,紋身的確已經由壞孩子的標記,變身一種永久存在身上嘅裝飾。而紋身師亦唔再限於大家印象中嘅粗獷大叔,更有貌美動人嘅漂亮女生。上年我哋就訪問過香港年輕美女紋身師Evelyn On,近日韓國亦有一位靚到絕嘅美女紋身師「Ranji」。

Ranji係一名紋身師,憑佢Instagram上嘅相黎睇,佢畫嘅圖頗有中國水墨畫嘅感覺。而佢自己幫人紋身之外,自己身上亦有唔少紋身,其中喺背部下方直達雙股之間嘅一朵紅薔薇更是嬌艷燦爛。除咗背脊,Ranji拎返個正面返黎更加係唔輸蝕比一眾韓國女團偶像,佢亦係一位Freelance模特兒,近期仲登上過韓國版《Playboy》,雖然三點不露,但依然撩動人心呀!

最難得嘅著返正常衫嘅Ranji其實係一個氣質頗為清純嘅小女生,但除下外衣又有一身美麗圖案,個感覺就好似打開個禮盒搵到一隻性感小野貓咁!睇黎都要去韓國紋個身先得啦。
meranjii on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024