{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Feb 2018
香港目前就係(名義上嘅)冬天,應該就冇咩人會去玩水上活動,但相反南半球各國就正值盛夏,最啱就係去沙灘玩。但由於文青係唔識游水嘅關係(OK,我知我廢),所以由細到大我都只能夠睇住人玩水上活動,尤其見到啲人滑浪真係好有型——如果係睇Ellie-Jean Coffey滑浪,就直頭係賞心悅目添。

Ellie-Jean Coffey(@elliejeancoffey)分享的貼文 張貼

Ellie-Jean係澳洲一名23歲嘅職業滑浪運動員,八歲開始滑浪嘅佢仲曾經擠身世界滑浪聯盟(World Surf League)嘅Qualifying Series頭十名,絕對係實力份子。除咗滑浪唔嘢小之外,Ellie-Jean嘅身材亦非常唔嘢小,佢擁有非常豐滿性感嘅上圍,豐滿到你真心會想去幫佢手扶住。考慮到滑浪選手要經常弓起條腰,我諗佢背肌一定要好強勁先可以保持平衡。

或者就係因為咁,所以近年佢就踏上模特兒之路,Instagram上亦已經有90萬Fans——係囉,模特兒嘅工作大多都係瞓喺到,對條腰冇咁傷嘛!
elliejeancoffey on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024