{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Feb 2018
男人為咗滿足自己嘅眼球都可謂扭盡六壬,例如早前就有人發現原來淘寶都一個可以滿足眼球嘅地方,事關好多買家(如果你信佢係真正嘅買家)買完之後都會自拍使用照當係評價,換言之如果產品係性感內衣,你就好可能會搵到「用家們」嘅親身示範。其實要搵到人親身示範使咩咁麻煩呀,你睇Grace Hanser咪得囉。

Grace Hansen本身係一個模特兒,曾經參加外國雜誌《Maxims》嘅「Finest Woman」選舉,可惜就未能獲得重要排名。不過佢目前就將精力都放喺自己開設嘅女性內衣網站「Lingerine by Grace」上,仲親身上陣為產品拍攝示範照,拍下一張又一張性感又有自信嘅靚相。係咪比起淘寶嗰啲不知名「用家」好睇得多呢?

grace_hansen on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024