{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Nov 2017
初戀,清純而簡單,冇計算、冇情慾、冇虛偽、冇化妝,故而喺男人心目中總有一個特別地位,更重要嘅係佢一去冇回頭,所以龍少先要喺夜總會試圖用錢買返初戀(詳情請參閱《喜劇之王》)。而如果我要搵,我就會上微博搵。 

大家都知微博上好多中國靚女,但大家亦知呢啲中國靚女大多都「撈味」甚重,同「初戀」相距極遠。不過難搵唔代表冇,呢位「虞兮西」就係一位非常清純可愛嘅女仔。本名「虞佳瑞」嘅佢今年只有16歲,來自浙江溫州。尚在求學階段嘅佢擁有一對精靈嘅大眼睛,兩個小小的酒粒,一頭清湯掛面,自然爽朗,笑容溫暖可人,遠睇有啲似IU、略加脂粉之後又有啲似韓國女團AOA嘅智珉,簡單啲講,就係可愛!

雖然佢冇打出心口,亦冇誘人姿勢,微博上紀錄嘅亦只係佢嘅日常生活,但呢一份純樸喺現今社會偏偏就係最難能可貴,有如帶起秋意嘅一陣清風,爽!
虞兮西 on weibo
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024