{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Sep 2017
「名器」,一個來自日本,所有男人都聽過,但未必真正「體驗」過嘅生字。要知道邊位女性擁有令人一試難忘嘅「名器」,最好嘅方法就當然係親自「深入」研究,但呢啲機會唔係個個有,所以我哋都係睇人講算啦!歷年黎同多位女優交過手嘅AV男優黑田悠斗近日喺雜誌撰文,選出到見前為止五位最令佢想翻_嘅女優!第一名仲係一線女優!

第五位 村上涼子

呢位1976年出世、2003年出道嘅熟女系女優最出名嘅係美臀,不過根據黑田悠斗嘅經驗,佢嘅私處就好似鯨魚嘅皮膚一樣厚厚實實(我比較想知佢點知鯨魚皮膚係咩質地……),加上因為本身脂肪夠,所以內裏嘅緊緻度相當理想。佢仲話如果可以的話,佢會好似食牛扒咁食喎!另外黑田悠斗指村上涼子喺拍攝前會「練習」唔同體位,所以係最適合「色慾」一詞嘅女優!


第四位 光月夜也

被稱為當年的傳說女優之一,擁有極上美貌,加上憂鬱眼神,修長身型,喺當時日本經濟泡沫時堪稱銷售奇跡。而且因為曾經於風俗店工作嘅關係,技巧非常高超。黑田悠斗就話佢嘅口技同傳聞一樣,係過份地好,仲形容佢個口入面有一個小宇宙,係不可思議嘅存在。當然佢另一張咀都係「絕好」嘅狀態,緊緻程度會令有遲漏問題嘅男人有如山洪一樣爆發!如果性愛係格鬥技,光月夜也就係第一round就技術性擊倒對手,完全冇贏嘅感覺!

第三位 森下くるみ

1998年出道嘅AV女優,初期以「純潔無垢美少女」形象出道,雖然之後作品口味變重,但演出以去到化境,號稱絕對不NG。後來DJ副業越做越大,又會出書做作家,於是乾脆AV卒業。而黑田悠斗對佢嘅評價都係針對佢前期嘅形象,話佢嘅私處有「淨化人心」嘅作用,而且感覺就好似有菩薩望住你咁——當然亦都夠緊。


第二位 澤村 レイコ

原藝名「高坂 保奈美」,2008年出道,2009年短暫引退,2010改名復出到今年2月再次引退,係業內有名嘅熟女系女優。如果睇樣就真係冇咩好講,但黑田悠斗就對佢嘅私處有相當高嘅評價。佢話澤村レイコ嘅私處乾淨到你好肯定係「可以舐、可以插」,厚度亦係「Best of Best」,係黑田見過嘅幾千個私處之中,視覺上最靚嘅。佢仲回憶到有一次拍攝嘅設定係四個傻仔打緊麻雀,澤村レイコ嘅潮吹竟然可以「吹」跌啲麻雀,見到嘅瞬間佢當堂就打咗個興奮嘅冷震!加上熟女系女優獨有嘅安心感,佢話佢會想喺澤村嘅私處入面瞓覺喎!


第一位 Rio

Rio係邊個相信唔使我多作解釋,呢位混血美女女優乃係近十年大家最喜愛嘅女優之一,亦標誌住AV界嘅一個黃金時代。黑田悠斗指Rio嘅「唇」非常大,令佢呢位「大唇愛好者」相當興奮,而除咗我都寫到悶嘅緊緻同乾淨,黑田指「功能性」先係Rio嘅最大賣點。尤其係Rio嘅「仙水」集多、透明、同好味於一身,如果可以嘅話佢會玩成晚!而如果要用比喻,就係佢願意付出680Yen(約50HKD)去任飲Rio嘅仙水!

變態,但係相當生動!


睇到呢到,大家係咪都好想搵返上以幾位女優嘅作品出黎仔細研究下呢?係咁我就唔阻大家啦!大家自便啦下!


近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024