{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 Sep 2017
喺香港,我哋成人話啲自我中心、目中無人、嬌人慣養嘅女仔係有「公主病」,但我話你知,真正嘅公主根本就唔會(以為自己)活喺被粉紅色包圍嘅世界之中,而係開朗正面地擁抱陽光、同其他人分享生活,最緊要嘅係,真係好靚女!點解我知?因為我真係識得一個公主囉!


不過佢唔識我咋嘛(攤手)。我講緊嘅就係上面呢位今年18歲,名為「Talita Von Furstenberg」嘅金髮少女。Furstenberg其實係神聖羅馬帝國(德國前身)嘅其中一個邦國,而Talita就係個家族嘅直系後裔,所以真係掛得上「Princess」之名。但你又唔好以為Princess就係著住長裙、喺古堡嘆茶、等男人黎追喎。於美國生活嘅Talita公主係一個模特兒,曾經於Teen Vogue做過Intern,2016年又幫希拉莉選過總統,目前就讀喬治城大學,中學仲玩過劍擊。文又得武又得又睇得,咁你玩哂啦!


想識佢呢應該就冇咩可能架啦,但好在佢都鍾意玩Instagram,大家想知現代公主點生活就可以J住黎睇啦!

…呀我成日都打錯個「追」字…


talitavon on Instagram


近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024