{ SKIP }
圖:互聯網
POSTED ON 20 Jul 2017
新生代嘅日本女星當中,有唔少都係巴打心目中嘅女神,例如︰石原里美、新垣結衣、北川景子、上戶彩、堀北真希、長澤正美、綾瀨遙等等……就算佢哋唔再係十八廿二,甚至部分經已年過三十,但依然keep到咁索,仲好似愈大愈正!不過有一位大家以前都J過嘅女神,近年就風采不再,仲不斷被網民批評劣化……係呀,就係當年喺《死亡筆記》中飾演彌海砂嘅戶田惠梨香呀……



早年嘅戶田惠梨香一副鄰家女孩嘅模樣,清純可愛,深得唔少巴打喜愛,而且佢唔係得個樣,佢嘅演藝事業都一帆風順,仲被日本媒體譽為「菅野美穗接班人」。






不過後來有傳佢因為情傷而暴瘦,顏值急跌,雖然走出陰霾後都見過佢回復靚樣,但真係曇花一現咁大把……「難道就這樣回不到戶田最美麗時候?」





係呀,本來以為冇見一排,有冇機會見到女神再次降臨呢?點知近期日本電視節目做緊《Code Blue 3》嘅宣傳,邀請演員上去玩遊戲,網民驚見一眾熟悉嘅演員當中,有個有啲熟口面但又唔太認得出嘅女藝人,係去到介紹時先見到大大隻字寫住「戶田惠梨香」,個心真係嚇到離一離!仲要其中一個環節要演員使出電眼去電人,睇完結衣BB再望見戶田惠梨香,真係心都酸埋……明明新垣結衣同戶田惠梨香不過差兩個月大,點解會咁大分別……




雖然29歲唔再係少女,但都未至於係大媽丫……希望戶田惠梨香可以Keep返好身體之餘都Keep得返靚樣啦……

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024