{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Aug 2017
今個夏天唔係落大雨就係焗到蒸爐咁——呀其實好似係每個夏天都係咁呀可——有時都不禁慨嘆喺夏天做香港人真係幾辛苦。但其實夏天乃係我哋男人一年最幸福嘅日子,出街又有短褲背心美女、去沙灘又有泳衣少女,就算你唔諗住出街,都有靚女可以睇!例如呢個「夏美醬」啲相咁,就真係會令你覺得夏天很美好啦!


夏美醬乃係中國一個Coser兼模特兒,又有玩下直播咁。佢影嘅相主要有兩類,分別係Cosplay照同普通寫真,但其實你又可以話佢只係有一類,因為最主要嘅賣點就係性感。雖然佢個樣就唔算好靚,但心口就非常突出,加上誘惑嘅眼神,真係令人欲罷不能!

なつみ(@xiamei0828)分享的貼文 張貼



なつみ(@xiamei0828)分享的貼文 張貼



なつみ(@xiamei0828)分享的貼文 張貼



呢啲肉色部份咁多嘅相都真係夏天睇先有味道,所以大家好好把握住自己嘅…黎睇相啦——機會,我指機會!

xiamei0828 on Instagram

夏美酱_ on Weibo





近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024