{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 12 Mar 2018

唔少人都鍾意行山,又可以做運動,又可以親親大自然呼吸新鮮空氣,不過除咗「上得山多終遇虎」之外,大家又有冇其他行山嘅奇聞怪事,甚至靈異經歷?

日本就有位著名嘅登山家兼恐怖小說家安曇潤平,由2004年開始喺怪談雜誌《幽》上連載佢嘅登山靈異故事《山怪談》,當中包含唔少親身經歷嘅事件,精彩之餘仲好有真實感,所以一直以來《山怪談》都有好高人氣!而最近就有消息指,《山怪談》已於3月7日推出漫畫,並由伊藤潤二、伊藤三巳華、豬川朱美、今井大輔、吉富昭仁等五位漫畫家負責繪製。



據講《山怪談》將收錄5個鬼故,而且故事中都註明咗具體山名,平時有行開山嘅朋友,如果有機會去日本又打算行下山,唔怕嘅話,出發前不妨睇睇呢本《山怪談》,可能到時行山又會別有一番風味呢?
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022