{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 06 Dec 2017

已經唔係第一次聽講日本有人同動漫角色結婚,雖然成日都有動漫愛好者話「雷姆係我老婆」乜乜乜,但一般嚟講,幾多人真係會想同動漫角色結婚丫?又有幾多人會承認你同二次厄角色嘅夫妻關係丫?就算真係畀你結,都係當你自己玩煮飯仔FF下咁啫~但呢次日本科技公司所開發嘅GateBOX就設立咗個「次元渡航局」,實現正式嘅跨次元婚姻,等你真係可以同二次元角色結婚!

「次元渡航局」以「實現人們與心愛角色一起生活的夢想」為宗旨,專門受理同二次元角色結婚嘅事,等同於一個虛擬嘅跨次元婚姻民政局,你可以向「次元渡航局」遞交「結婚申請書」,經確認之後,就會頒發結婚證書,承認你哋嘅婚姻。


而佢嘅結婚證書仲分四個款︰
「Normal」(有9種顏色可以選擇)


「Japan」

「Future」

「European」

雖然呢張結婚證書喺現實社會仲冇任何法律效力,但如果你係GateBOX嘅員工,咁喺GateBOX入面,呢張結婚證書就有功效,除咗可以每個月為二次元伴侶獲得「扶養津貼」5000円以外,喺伴侶生日時,仲可以得到「生日假」,都算係唔話得丫。
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022