{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 13 Sep 2017

雖然大家成日留言第一句都講︰「首先你要……」,淨係睇呢幾隻字都知咩事,咪臭係「首先你要……有個女朋友」!但事實上,又係唔係真係咁恨有另一半陪住你先?似乎事實又唔係咁喎。今時今日唔少男士對戀愛都愈來愈消極,認為與其有個女朋友管住晒,食住自己,不如一句「其實自己一個更開心,使L你講」更加符合國情,起碼去邊都唔使報到,辛辛苦苦賺返嚟嘅錢可以自己使晒,唔使下下幫女朋友埋單,都不知幾自在!


之但係……一個人真係開心咩?真係冇諗過搵個伴咩?日本網站R25就針對4x-5x歲嘅單身漢做調查,發現有超過8成受訪者都表示︰「早知道就結婚啦……」,究竟一路都係「不婚」主義嘅單身漢,喺邊個Moment會有結婚嘅諗法呢?



10位 被人問「做咩仲未結婚」嘅時候
社會總係有無形嘅壓力迫你「某個歲數」就要結婚,如果你到咗「某個歲數」都仲未結婚,就好似係你有問題咁,面對呢種情況,真係寧願「早知道就結婚啦……」,咁就唔使年年都畀人煩。


9位 聽到父母或親朋戚友傾到結婚話題時
喺得你面前講就好明顯係畀說話你聽啦,即係點呀?咪又係催你結婚,唔想畀人煩就真係「早知道就結婚啦……」!


8位 聽到已婚朋友傾家庭生活時
當身邊朋友都進入另一個階段,得返你孤家寡人同唔到佢哋嗒嗲傾家庭之樂,多少係會有啲被冷落嘅寂寞感覺嘅……


7位 想食住家飯時
單身漢唔排除飲食都要靠外賣,而且自己都咁大個人,唔係人人都仲有福氣食媽媽煮嘅飯菜,都剩低自己一個時,都會FF有個老婆為自己煮住家飯。


6位 返到屋企好攰,唔想做家務嘅時候
日日做社畜,返到屋企咁鬼攰仲要做家務掃地摺衫乜乜乜,諗下都覺得攰,如果有個老婆為自己打理家頭細務,放工返到屋企個人都Relax啲啦。


5位 假期無所事事嘅時候
同年紀嘅朋友假期就Family Day,自己就約唔到朋友,仲可能要孤零零自己一個過,的確係幾寂寞。


4位 喺街上見到其他幸福家庭時
就好似情人節出去畀人閃爆咁,對於單身漢而言,幸福家庭其實都相當耀眼。


3位 返到屋企空無一人時
日日返到屋企都冷清清四面牆,不期然會希望有一個有人等待自己嘅家……


2位 諗到自己老年生活時
唔少單身漢受訪時都表示,諗到自己老咗時都係一個人,冇人照顧,冇人陪伴,就好想搵個另一半。


1位 生病時冇人照顧
病已經夠慘,仲要冇人照顧,咩都靠自己,嗰刻的確係幾灰幾無助……










世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022