{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 04 Sep 2017

標題都已經畫公仔畫到出晒腸,正所謂咩人諗咩嘢,好地地一張百年難得一見嘅自然奇觀「日全食」,竟然可以變成性感嘅肉肉大髀,真係得創作力量同幻想會嚇你一跳嘅日本人先諗得出,所謂AV大國果然名不虛傳,冇返咁上下「工口」都諗唔到呢張相會變大髀!仲要著住膝上襪嗰隻!

話說日本Twitter上有位網民「稻庭淳」Post咗張日食相,點知一眾網民竟然用有「色」眼光去睇呢張相,仲變埋做著住膝上襪嘅蜜大腿!做咩啫你哋!



斷估正常如我同你(Er...當住你係先啦),睇極都諗唔到張相邊Fuck似大髀,於是有網民就將自己嘅腦補具現化,畫畀你睇個大髀係點嚟……





仲有人好有心機咁加埋底褲仔畀佢……


Um……老老竇竇,經網民咁搞一搞,我已經唔可以再用正常嘅目光去睇日全食,因為佢已經被化為一對著住膝上襪嘅大髀,返唔到轉頭……




但作為一對大髀,其實有冇人覺得佢皮膚唔太好,毛孔好粗咁,咁樣仲J唔J得落?Er……Sorry,係咪得我一個認真咗?

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022