{ SKIP }

POSTED ON 18 Jul 2017
歌仔都有得你唱︰「也許相愛很難 就難在其實雙方各有各寄望 怎麼辦」呢份矛盾嘅心情,就喺EVO 2017活動其中一張相度表露無遺。rocketnews24就報導,早前香港著名電競美女Rose Ma遠赴拉斯維加斯出席EVO 2017,仲Cosplay成活潑可愛嘅春麗為香港隊打氣!佢仲同美國殿堂級player Justin Wong合照添!不過原來Justin悄悄地整咗個愛心手勢之際,唔知係咪因為太悄悄到冇人發現,Justin嘅愛心竟然換來一個「Like」手勢,心心破裂,仲唔係「也許相愛很難」句歌詞?!




呢張「友情合照」咁啱就畀格鬥遊戲界嘅傳奇人物梅原大吾見到,原來佢喺場內都有搵過Rose Ma影合照,一樣都係「相愛很難」,不過今次就輪到春麗表錯情,梅原大吾派好人卡畀對方。佢見Justin咁慘情,就喺網上問人可唔可以幫Justin PS返個完整嘅心心合照,之後係點?當然就係出現一班好心人幫佢了結心願啦!



梅原大吾張相都有PS到,都算還埋Rose Ma嘅心願咁話喎!


不過同女神嘅愛,這麼近那麼遠,又點及同志間嘅愛來得咁親密呢?網友見梅原大吾咁熱心幫Justin,認為呢啲先係愛呀!哈利!於是好好心咁幫佢哋跨越時空、地點,嚟張愛的合照。



不過可能網友覺得,別人嘅愛,始終比唔上自己對自己嘅愛,呢張圖,都算係網友嘅祝福丫?冇人愛,仲有自己架嘛!



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022